maandag 13 september 2010

Ramp van nederlandstalige bodem

Tijd voor weer wat muziek die bij het chemisch afval hoort.

Zanger Rinus heeft op de liefhebbers van vreselijke muziek altijd een grote aantrekkingskracht. Niet alleen begeeft hij zich in het Nederlandse levenslied, dat al weinig aantrekkingskracht uitoefent op de meeste aardbewoners, maar hij slaagt er zelfs in om dit genre dusdanig te verkrachten, dat je met andere oren naar Frans Bauer en Andre Hazes gaat luisteren. Niet dat ik ze nu goed vindt, maar de afgrond blijkt nog dieper dan gedacht.

Vooral knap vindt ik van Rinus (ik blijf geloven dat hij die Zanger er alleen maar voor zet zodat zijn gekweel als zingen wordt gezien) dat hij zo slecht zingt, dat ik tot dusver alleen maar beter zing als ik het probeer te imiteren. En ik kan niet goed zingen.

Maar de clips van Rinus slaan pas echt alles. Zoals zijn nieuwe single Ushi Dushi, die gaat over zijn verblijf met Gaby in een jacuzzi. Ik zie na Marlous onder de douche een patroon. Het loont om goed op te letten op het meisje dat met Rinus in de Jacuzzi zit, want in de loop van de clip beseft ze meer en meer dat ze hier niet aan had moeten beginnen:





edit: Blijkbaar is de film op geen enkele manier meer te bekijken. Aangezien Zanger Rinus tot dusver niet gestopt is met zijn video's, is mijn theorie dat het meisje in de clip alle versies heeft laten verwijderen. Omdat het al duidelijk was dat ze al spijt had van de actie, lang voordat deze openbaar gemaakt werd, kan ik daar alleen maar respect voor opbrengen. Bovendien blijkt internet zich altijd te vullen met nieuwe idioten, dus er ligt nog veel moois in het verschiet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten