zaterdag 25 september 2010

Ik kan dit niet aanzien...

Ik hou van Crystal Castles. Geweldige muziek.

Hun nummer Celestica is ook briljant, hoewel wat atypisch voor de rest van hun werk. Dat glijdt namelijk minder glad naar binnen. Maar ik heb geen probleem met goede luistervriendelijke muziek.

Sfeervolle clip ook.

Maar ik kan er niet naar kijken.

Alice Glass, de zangeres, oogt namelijk in mijn ogen zo ongezond mager, dat ik dat eigenlijk best een naar gezicht vindt. Ik weet dat als haar ooit zou tegenkomen, (niet dat ik doelbewust muzikanten uitzoek om ze beter te leren kennen. Dus waarschijnlijk alleen als we in dezelfde lift vastzitten) ik haar zou vragen of ze wel goed at. Zal mijn thuiszorg automatisme wel zijn.

Dus ik hou het maar bij luisteren. En puzzelen waarom zoveel commenters haar zo mooi noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten