zondag 30 mei 2010

Belangrijke mededelingen

Weet je wat grappige dingen zijn?

Samenzweringstheorieën.

The Grateful Dead zijn een oude hippieband, die niet anders maken dan oude hippie-muziek. Als je ze kent dan ben je ongetwijfeld de pensioensgerechtigde leeftijd aan het naderen. Ik ben daar nog ver van dus ik moest wat materiaal opzoeken. Het resultaat was niets anders dan LSD-geïnduceerd gefröbel waar ik van in slaap viel.

Maar waarom check ik dat dan uit?

Nou ja, ik kwam een youtube-video tegen waarin een man angstig de camera in kijkt om met pijn in zijn stem schokkend nieuws te brengen. Halverwege een rammelend betoog moet hem nog van het hart dat hij de Grateful Dead al jaren volgt en persoonlijk kent. Ja, ja.

Maar goed, het vlees van het filmpje is de meest krankzinnige theorie die ik in tijden gehoord heb. Deze hippies zouden het teken van het Beest ingegraveerd hebben in hun gezicht en regelmatig kinderen vermoorden in satanistische rituelen. En we hebben het niet over een paar kinderen, maar over duizenden.

Ondanks alle bizarre details over wat er met de kinderen gebeurt, kan hij desondanks niet vertellen waar die duizenden kinderen dan vandaan zouden moeten komen. Misschien aangeleverd door de Amerikaanse regering. Ja, die hebben waarschijnlijk kinderen op blik liggen die niemand mist of zo.

Ik dacht dat ik wel vreemde samenzweringen ben tegengekomen, maar deze ligt op de lijn van de Stephen King als moordenaar van John Lennon:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten