zaterdag 8 mei 2010

Aanbevolen voor jou.

Youtube heeft voor gebruiker die zich identificeerd aanbevelingen. Ik was er al snel achter dat deze optie totaal niet werkt en daardoor de meest bizarre resultaten geeft. Het wordt nog leuker nu de laatste tijd het filmpje waar het op gebaseerd is wordt aangegeven. Dit verhelderd de ratio van het youtube aanbeveling-programma echter niet helemaal.

Zo kreeg ik bijvoorbeeld dit filmpje aangeraden:



Het is niet mogelijk dat iemand mij Poolse eurodance aan zou raden. Als het nog de tijd was dat youtube je het aanwees zonder aanleiding te benoemen, had ik me bij het bekijken ervan het vel van het hoofd gekrabd van verbazing.

Gelukkig kan ik nu zien dat ik dit te danken heb aan het bekijken van deze clip:



De enige overeenkomsten die ik tot dusver kan ontwaren zijn Polen en schaars geklede vrouwen. Mijn hoofdhuid is nauwelijks gered.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten